Artykuły

Jak zwiększyć jakość relacji (nie tylko) w biznesie?

„100% klientów to… ludzie; 100% pracowników to… ludzie. Nie ważne jak dobry jest twój produkt lub marketing. Jeżeli nie rozumiesz ludzi – nie rozumiesz biznesu. Jesteśmy istotami społecznymi. Nasze przetrwanie jako gatunku, zależało od umiejętności zaufania odpowiednim ludziom. Do dziś nic w tej kwestii się nie zmieniło. Może dziś nie jest to kwestia przetrwania, ale dalej zaufanie jest kluczowym czynnikiem w relacjach.” (Simon Sinek)

Zaufanie zależy od naszych jakości naszych relacji.

Jakość relacji zależy od naszych zdolności komunikacyjnych.

A nasze zdolności komunikacyjne zależą od umiejętności zrozumienia siebie i innych.

Tego właśnie będziemy się uczyć na szkoleniu on-line „Jak rozumieć siebie i innych?”

https://andrzejburzynski.pl/disc

Jeżeli pracujesz z ludźmi to na pewno zauważyłeś, że ludzie są różni i nie mam tu na myśli tylko różnych płci ale sposobów reagowania i rozumienia otaczającego świata. Bardzo prosty przykład dotyczy sposobu motywowania. Znana i sprawdzona w życiu zasada brzmi: „Z niewolnika nie ma pracownika”. Jeżeli więc zależy Ci na efekcie internalizacji, czyli na wewnętrznej zgodzie pracownika na polecenie, które otrzymał mówisz mówić w sposób w jaki on przyswaja sobie świat.

Dobrze jest więc wiedzieć co motywuje każdy z temperamentów:

1. Osobowość INTERAKTYWNA (I) – przyjazna atmosfera

2. Osobowość DYREKTYWNA (D)– możliwość przewodzenia

3. Osobowość CELUJĄCA (C) – przejrzyste zasady

4. Osobowość SOLIDARNA (S) – brak presji

 

Tego właśnie będziemy się uczyć na szkoleniu on-line „Jak rozumieć siebie i innych?”

https://andrzejburzynski.pl/disc

Jeżeli cenisz pracownika za entuzjastyczny kontakt z ludźmi to jest to osobowość typu I; za perfekcyjne zajmowanie się szczegółami to jest to osobowość typu C; za szybkie podejmowanie odpowiedzialnych decyzji to jest to osobowość typu D; za rolę mediatora i przywracającego zgodę to jest to osobowość typu S.

Kiedy chcesz odnieść sukces to najbardziej pomocne jest zbudowanie swojego „zespołu marzeń”. Jest to specyficzna grupa ludzi o odpowiednim obdarowaniu wiążącym się też z ich typem osobowości. Zespół taki składa się z wizjonera, stratega, administratora i wykonawcy czemu odpowiadają następujące temperamenty: dyrektywny, interaktywny, solidarny, celując (w skrócie DISC). Posiadanie wiedzy o tym z jakiego rodzaju ludzi składa się taki zespół jest bardzo znaczącą sprawą. Kolejną jest sposób funkcjonowania takiego zespołu. W najbardziej przystępny sposób wygląda to następująco: wizjoner ze strategiem tworzą plan działania; następnie ocenia go administrator; wizjoner ze strategiem nanoszą poprawki; znów poddają go ocenie administratora; proces powtarza się tak długo aż administrator nie będzie wnosił poprawek i wtedy przedstawia się go wykonawcy, którego zadaniem jest realizować. Dobrze wykonane zadanie w „zespole marzeń” to nie tylko sukces ale także dobra zabawa w trakcie, która uprzyjemnia całe zadanie, ponieważ każdy jest na swoim miejscu. Istnieje prosty test, dzięki któremu będziesz mógł odkryć swoją osobowość.

Wykonując test ludzie odkrywają, że są mieszanką osobowości, z których dwie są dominujące. Dokładnie tak jest! I ma to bardzo praktyczne zastosowanie. Gdy zakładaliśmy nasz pierwszy sklep szukaliśmy jako sprzedawcy osoby, która będzie wprowadzać wspaniałą atmosferę w relacjach z klientami a jednocześnie do posiadającą zdolność do pokierowania sklepem. Wiedzieliśmy więc, że szukamy pracownika o osobowości SOLIDARNO – DYREKTYWNEJ. Rzeczywiście klienci przychodzili także za względu na specyficzny, miły klimat, który ona stwarzała, a powszechnie wiadomą zasadą jest, że zadowolony klient to najlepsza reklama. Stawiając odpowiednią osobę na właściwym miejscu uaktywniliśmy najlepszy rodzaj marketingu a więc „reklamę szeptaną”.

To tylko jeden z wielu przykładów, jak można wykorzystać nasze naturalne obdarowanie, czyli siłę ludzkiej osobowości.

Tego właśnie będziemy się uczyć na szkoleniu on-line „Jak rozumieć siebie i innych?”

https://andrzejburzynski.pl/disc

OPINIE NIEKTÓRYCH MOICH KLIENTÓW:

„Współpracowałem z Andrzejem już kilka razy i nadal zaskakuje mnie jego pomysłowość, inicjatywa i radość. Jego sposób przekazu jest tak żywy, że z uśmiechem dociera do wszystkich słuchaczy. Po takich spotkaniach chce się żyć dłużej, a przede wszystkim pełniej i głębiej”.

Krzysztof Jędrzejewski 36 pozycja w rankingu „Forbes” na 100 najbogatszych Polaków w 2015 r.

Były główny akcjonariusz i przewodniczący rady nadzorczej KOPEX S.A.

 

Z usług Andrzeja Burzyńskiego pierwszy raz skorzystałem w 2007 roku i do tej pory co jakiś czas korzystam w nowo-rodzących sie problemach związanych z prowadzeniem firmy i w życiu osobistym. Andrzej poprowadził świetne motywujące szkolenia dla pracowników mojej firmy z zakresu motywowania do wydajniejszej pracy, sposobów sprzedaży i radzenia sobie z trudnościami i stresami, rozwiązywania problemów w relacjach pomiędzy pracownikami. Dla kierownictwa firmy poprowadził coaching, który spowodował dość istotne zmiany co do ról w firmie, oraz przyniósł dzięki temu nowe pomysły na dalszy rozwój firmy. Polecam z czystym sumieniem Andrzeja jako coacha

Tomasz Dobies – właściciel sieci sklepów Zielone ZOO

Andrzej Burzyński dostał od nas zadanie poprawienia jakości pracy w firmie za pomocą ocen poszczególnych pracowników. Dzięki jego metodzie nastąpiła ocena i weryfikacja miejsc pracy i pracowników.

W wielu wypadkach przeprowadzane zostały również indywidualne konsultacje dotyczące pracy zawodowej i funkcjonowania w firmie. Dzięki nim pracownicy mogli uzyskać wiedzę w temacie efektywnych działań dostosowanych do indywidualnych możliwości.

Kadra zarządzająca mogła również skorzystać z dedykowanego dla niej szkolenia.

Współpraca z Andrzejem Burzyńskim zaowocowała pozytywnymi o oczekiwanymi zmianami w firmie. Kompleksowe działania i profesjonalne podejście spowodowało że współpracę tą cały czas kontynuujemy.

Arkadiusz Król – prezes REWORK POLAND sp. z o.o i sp. k

Tego właśnie będziemy się uczyć na szkoleniu on-line „Jak rozumieć siebie i innych?”

https://andrzejburzynski.pl/disc

Andrzej Burzyński

Andrzej Burzyński – konsultant biznesowy, inwestor, autor. Autor książek: Produktywny Przedsiębiorca™ Od pasji do biznesu™ Życie pełne pasji Przebacz i uwolnij siebie™ Twórca programów szkoleniowych: Akademia Rozwoju Przedsiębiorcy™ Od pasji do biznesu™ Bogaty nauczyciel™ Przedsiębiorca pełen pasji™ Przemawiaj z pasją™ Influancer. Poprzez swoje kanały edukacyjne docieram do ponad 20 tysięcy osób miesiecznie. Audycje radiowe Przez 5 lat (2011-2016) prowadziłem cotygodniowe audycje w radiu Kontestacja. Program telewizyjny W 2017 roku prowadziłem program biznesowy "Alfabet przedsiębiorcy" w telewizji TBN Polska. Prywatnie mąż i ojciec dwóch synów.

Komentarze